loading...
معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی
seoupdate بازدید : 103 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

صنایع برودتی

 

 

شرکت یونیک با سابقه ای درخشان در تولید انواع صنایع برودتی با کیفیت و زیبا تصمیم به فروش اینترنتی محصولات گرفته است.

کارگاه این مجموعه در تهران شهرک صنعتی عباس آباد واقع شده است و دفتر فروش محصولات این شرکت توسط گروهی از افراد آموزش دیده اداره می شود که اطلاعات کامل درمورد نحوه تولید و مشخصات فنی تمامی محصولات در اختیارشان هست. پس نگران توضیحات کارشناسان فروش مجموعه نباشید چرا که هر اطلاعاتی که دریافت می کنید کاملا مطابق با محصولی ست که قرار است دریافت کنید.

شعار اصلی شرکت رضایت مشتری است و در این زمینه فعالیت زیادی شکل گرفته شده تا تمامی کسانی که محصولات ما را دریافت کرده اند راضی باشند و بتوانند مارا به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند تا آنها هم بتوانند محصولات مارا استفاده کنند چرا که هدف ما جلب رضایت مشتری ست.

محصولات ما: یخچال ایستاده عرض 60 و 70 با استیکر هایپ، کوکاکولا، فانتا، سون آپ و طرح های سفارشی - یخچال ایستاده 2 متری شش درب و سه درب پشت بسته و دو طرف نما با بدنه استیل یا ورق گالوانیزه به سفارش مشتری - یخچال ایستاده 1 و نیم متری و 120 سانتی چهار درب و دو درب پشت بسته یا دو طرف نما بدنه استیل یا ورق گالوانیزه - یخچال 5 و 7 فوت با استیکر های متنوع - یخچال 3 فوت مخصوص هتل و کافی شاپ تاج دار و بدون تاج - یخچال ایستاده دو منظوره ( یخچال و فریزر) عرض 60 و70 استیکر سفارشی - فریزر ایستاده 60 و 70 استیکر دلخواه مشتری - فریزر افقی درب شیشه ای 300 و 450 و 650 لیتری - فریزر افقی 260 لیتر خانگی - تاپینگ فانتزی 7 تا 12 لگن همراه برش cnc - شیرسردکن های 100 تا 1000 لیتری بدنه تمام استیل - یخچال مکعبی قنادی 2 متری و 1و نیم متری و 120 سانتی - ویترین خشک برای قنادی - تاپینگ صنعتی 10 تا 20 لگن و بالاتر سفارشی - تاپینگ ترشی 

تمامی محصولات ما دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بوده و درصورت بروز مشکل با ما تماس بگیرید، در تهران نهایتا تا 24 ساعت و شهرستان تا 72 ساعت رسیدگی می کنیم.

منبع https://unique-cold.com/

seoupdate بازدید : 96 یکشنبه 20 مهر 1399 نظرات (0)

دستگاه اسپری پرکن چیست؟

 


دستگاه اسپری پرکن جزء ماشین آلات پرکننده مایعات می‌باشد. این ماشین، مایعات را با فشار بالای گاز در ظروف مختلف پُر می‌کند. عملکرد آن تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است و محصول پرشده نهایی حالت افشانه یا همان اسپره دارد. ماشینی که ذرات کوچک مایع را در بطری‌های مختلف پُر می‌کند را اسپری پر کن می‌گویند.


دستگاه اسپری پرکن برای پر کردن گاز در قوطی ها استفاده میشود که شامل سه حالت پر کردن ، پرچ کردن و تزریق گاز است که در یک فیکسچر به شکل خطی قرار می گیرند. در این دستگاه ابتدا اپراتور دستگاه، قوطی خالی را در زیر بخش پرکن می گذارد و با فشار دادن پدال پروسه تزریق صورت می گیرد.


بعد از آن قوطی برای پرچ کردن به زیر هد می رود که پس از گذاشتن والو روی قوطی کار تزریق و پرچ انجام می شود. این که بدانید دستگاه پرکن چیست می تواند در انتخاب دستگاه مناسب برای تولیدی و محصولات خود به شما کمک کند.


پرکن اسپری در بسیاری از صنایع از جمله غدایی، بهداشتی و رنگ کاربرد دارد. تعداد نازل پرکن بسته به نوع دستگاه متفات است و می تواند ۳ ، ۵ و یا تعداد بیشتری را بر اساس تیراژ شامل شود. معمولا در دستگاه اسپری پرکن نحوه عملکرد پرکن به صورت پنوماتیک و توسط باد می باشد که تغذیه آن با یک کمپرسور انجام می گیرد.

 

منبع https://khedrimachine.com/

seoupdate بازدید : 105 جمعه 07 شهریور 1399 نظرات (0)

خدمات پرستاری در منزل

 

 

مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل چتر فیروزه ای یک موسسه مراقبت پرستاری مجاز مورد تائید وزارت بهداشت و دارای مجوز و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایران می‌باشد.

این مرکز با بیش از ۲۰ سال سابقه، مفتخر به ارائه  خدمات پرستاری در منزل در کرج و سایر شهرها بصورت شبانه روزی می‌باشد.

با توجه به اهمیت و حساسیت خاص قشر سالمند، کودکان و بیماران، مرکز پرستاری عاطفه سعی کرده تا با غربالگری، گزینش، آموزش و همچنین نظارت مستمر بر نحوه عملکرد پرستاران و مراقبان تیمی متخصص و کارآزموده در این زمینه را گرد هم آورد. نقطه تمایز ما تجربه سالیان متمادی فعالیت در این حوزه و مهم‌تر از آن عشق به سالمندان و کودکان، این سرمایه‌های گرانبهای زندگی است.

خدمات ما علاوه بر اعزام پرستار سالمند به منزل و مراقبت و پرستاری از کودک در منزل،  شامل خدمات پرستاری از بیمار و نیز اعزام بهیار،ماما،فیزیوتراپ، ماساژور پرستار و همچنین پزشک متخصص (پزشک خانواده)  جهت انجام کلیه امور درمانی مثل تزریقات در منزل، پانسمان، فیزیوتراپی، نوار قلب، سرم تراپی و ماساژ در محیط آرام و شرایط کم استرس‌تر منزل شما عزیزان نیز می‌باشد.

seoupdate بازدید : 79 شنبه 02 مهر 1401 نظرات (0)



گروه تولیدی البرز برودت، یکی از برزگترین تولید کنندگان صنایع برودتی می باشد که فعالیت خود را در سال 1376 آغاز کرد و مفتخر است که تا کنون توانسته محصولات خود را به بیش از هزاران مشتری در سراسر کشور و کشور های همسایه در کوتاهترین زمان ارسال کند.
ما همواره در تلاش بوده ایم که تمام مزیت های ممکن شامل خرید با بهترین قیمت ممکن، دسترسی به تنوع کاملی از محصولات، تحویل سریع، خدمات قبل و پس از فروش، ضمانت کالا و … برای مشتریان فراهم کرده تا آنان با آرامش خیال خرید خود را انجام دهند.
از جمله تولیدات ما شامل یخچال و فریز بدون درب و درب دار ایستاده و افقی پرده هوا، انواع یخچال و فریزر های ایستاده، افقی، مکعبی، آکواریومی و ویترینی مناسب فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها، قصابی، شیرینی پزی، قنادی، لبنیاتی و … انواع تاپینگ سرد و گرم بستنی، ترشی جات، لبنیات، متاسب رستوران ها و تالار های سلف سرویس، دیگ بخار پز ذرت مکزیکی و لوازم آشپزخانه، آب سرد کن و جوش کن، شیر سرد کن، سرد خانه های زیر صفر و بالای صفر و …


https://alborzboroodat.ir/

seoupdate بازدید : 60 چهارشنبه 30 شهریور 1401 نظرات (0)

یخچال صنعتی چیست؟

یخچال صنعتی

خب ابتدا به این سوال می پردازیم که یخچال صنعتی چیست؟ یخچال های صنعتی تفاوت های  زیادی با یخچال های معمولی دارند. اولین تفاوت آن ها در کاربرد آن ها است. این نوع یخچال ها بیشتر در آشپزخانه ها، فست فودی ها، کافی شاپ ها و ... مورد استفاده قرار میگیرد. تفاوت آن هم این است که این یخچال ها مناسب اینجور کار ها طراحی شده اند مثلا اگر درب آن ها را در طول روز زیاد باز و بسته بکنید مشکلی به وجود نمیاد. همچنین باید بگوییم که این یخچال ها مصرف انرژی بالایی نبست به یخچال های معمولی و خانگی دارند. دلیل آن هم این است که در این محصولات از اپراتور و فن های خنک کننده، گرم کننده های ضد برفک و کمپرسور های با کارایی بالا طراحی شده اند. این یخچال ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که مواد را در دمایی خاص نگهداری می کنند. طرز کار آن ها هم بدین گونه است که هوای گرم را به بیرون از محیط نگهداری مواد انتقال می دهند و بدین ترتیب دمای یخچال پایین می آید. 

seoupdate بازدید : 57 پنجشنبه 27 مرداد 1401 نظرات (0)
میلاد شفیع پور (میلاد شفیع پور شهربابکی) متولد 27 بهمن ماه سال 1378 و متولد کرج و ساکن در فردیس کرج میباشد.
milad shafipour دارای مدرک دیپلم کامپیوتر، کاردانی نرم افزار کامپیوتر و دارای کارشناسی IT در سال 1401 میباشد.
او بعد از اخذ دیپلم در زمینه های مختلف مانند عطر فروشی، فروشندگی، مکانیکی و تولیدی شروع به کار کرد.
میلاد از سال 1398 با علاقه مندی بر کاپیوتر و اینترنت و تولید محتوا با کمک فردی متخصص در زمینه طراحی سایت با نام سعید کشاورز شروع به آموزش و فعالیت در زمینه سئو کرد.
وی تا دریافت مدرک کارشناسی به صورت تخصصی در زمینه سئو با نام مستعار seoupdate فعالیت و درآمدزایی کرد و بعد از آن به خدمت سربازی رفت و بعد از آن به صورت شخصی و برای خود در این زمینه ادامه داد.
آی دی اینستاگرام و تلگرام میلاد شفیع پور : milad_sprr
پیج اینستاگرام میلاد شفیع پور : milad_sprr
شماره تلفن میلاد شفیع پور : 09382683222
seoupdate بازدید : 54 سه شنبه 18 مرداد 1401 نظرات (0)

نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت

 

امروزه ایمن ترین و در عین حال کم هزینه ترین راه برای حفظ امنیت منزل و محل کار شما استفاده از درب ضد سرقت و نصب آن است. این درب ها این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. دلیل محبوبیت درب های ضد سرقت این است که در صورت قفل شدن به سختی میتوان آن را باز کرد و حتی غیر قابل باز شدن هستند این یعنی امنیت بالا برای شما عزیزان.همچنین دارای ظاهری بسیار زیباتر و شیک تر نسبت به سایر درب ها می باشند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته شده اند که عایق گرما ، سرما و صدا نیز هستند. نصب درب ضد سرقت دارای نکاتی است که سعی داریم در ادامه آن ها را یاد آور شویم. هزینه نصب درب ضد سرقت را از سنا درب امن استعلام بگیرید. ما امکان اعزام بهترین نیروهای فنی را برای نصب درب ورودی ضد سرقت و درب اتاقی چوبی در تهران و کرج، در سریع ترین زمان برای شما فراهم می کنیم.

https://www.aparat.com/v/IoTNj 

seoupdate بازدید : 69 شنبه 15 مرداد 1401 نظرات (0)

درب ضد سرقت ویلایی با لولای معمولی در ابعاد سفارشی

 

درب ورودی ویلایی


انتخاب دیگری که در مقابل صاحبان خانه های ویلایی قرار دارد، انتخاب درب در ابعاد سفارشی با لولای معمولی است.

تفاوت لولای معمولی مجموعه ما با دیگر تولید کنندگان در ضخامت ورق آهن به کار رفته و اندازه لولا است. لولایی که در تمامی محصولات ما به کارگیری می شود با ورق آهن با ضخامت 3 میلی متر تولید می شود که بالاترین ضخامت در میان محصولات بازار است. اما در ارتباط با اندازه لولا که پیش تر به آن اشاره کردیم جالب است بدانید که بخش قابل توجهی از محصولات موجود در بازار با اندازه 6 تا 8 سانتی متر تولید می شوند اما ما به منظور افزایش توانایی درب در نگه داری و جلوگیری کردن از شکم دادن درب در ارتفاع های بالا و سفارشی، اقدام به تولید لولا در اندازه 14 سانتی متری می کند.

تعداد لولاهایی که بر روی درب کار می شود عموما بستگی به عرض و ارتفاع درب ویلا دارد که هر به هر اندازه این ابعاد بیشتر باشد، تعداد لولاهای کار شده بیشتر خواهد شد.

یکی از مشهور ترین پروژه های ما که به صورت لولایی اجرا شده است در منطقه کردان کرج است که ارتفاع این آن 3 متر و 20 سانتی متر و عرض آن 135 سانتی متر می باشد. ابعادی که پیشتر به آن اشاره کردیم را می توان نهایت ابعاد برای یک درب لولایی در ابعاد سفارشی را اعلام کرد.

 

https://sanadarb.com/product/tag/14

seoupdate بازدید : 61 شنبه 28 اسفند 1400 نظرات (0)

مشخصات فنی بستنی ساز البرز برودت

این مشخصات با توجه به انواع بستنی ساز متفاوت می باشد.

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز 
ابعاد ۷۵×۹۳×۱۶۵
تعداد مخزن دو مخزن
جنس بدنه استیل
قدرت کمپرسور ۲و ۱/۵ اسب
برق تک فاز و سه فاز
موتور بیتزر آلمان
گنجاش مخازن ۲۴ لیتر
جنس پارو PVC
seoupdate بازدید : 61 دوشنبه 09 اسفند 1400 نظرات (0)

مزایا استفاده از شیر سرد کن های البرز برودت 

شیر سردکن


  • دارای درب بازدید از مخزن
  • دارای چهار چرخ به جهت جابه جایی راحت تر 
  • آسان بودن شست و شوی مخزن
  • ساخت با استیل غیر مغناطیسی 
  • استفاده از جوشکاری آرگون بر اساس معیار های وزارت بهداشت به جهت جلوگیری از زنگ زدن
  • قابل تولید به صورت دیجیتالی یا آنالوگ 
  • دارای صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش دمای شیر داخل مخزن .

https://alborzboroodat.ir/post/14/شیر-سرد-کن

seoupdate بازدید : 29 دوشنبه 25 بهمن 1400 نظرات (0)

نکات خرید بهترین یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا


1.    اولین نکته توجه به ابعاد یخچال است که باید با توجه به ابعاد فروشگاه خود و میزان فضایی که در اختیار دارید و همچنین میزان مصرف انرژی یخچالی مناسب تهیه کنید. 


2.    این یخچال ها معمولا دارای کاور های شب هستند که دارای دو نوع برقی ریموت دار یا دستی فنری هستند که بسته به نوع نیازتان می توانید یکی را انتخاب کنید.


3.    نکته بعدی شکل ظاهری یخچال است که با توجه به سلیقه شخصی شما و همچنین چیدمان فروشگاه باید در نظر گرفته شود.


4.    نکته چهارم نوع و میزان روشنایی سیستم و همچنین عمر مفید آن که اکثرا از نوع SMD  می باشد. 


5.    نکته بعدی بررسی برند قطعات به کار رفته در یخچال است که سعی کنید در این مورد حتما از برند های معتبر استفاده کنید . 


6.    نکته ششم هم بررسی طبقات یخچال است که با توجه به چیز هایی که می خواهید در آن قرار دهید و نوع استفاده گزینه مناسب را انتخاب کنید . 


7.    بزرگ ترین عیب این یخچال ها مشکل در جابه جایی آن ها است که این مشکل در بعضی از مدل های آن تقریبا رفع شده است. بعضی از مدل های آن دارای پایه های متحرک یعنی پایه های چرخ دار هستند که اگر مشکل جابه جایی برای شما مهم است می توانید از مدل های چرخ دار آن استفاده کنید. 


8.    برای حفظ محیط زیست می توانید یخچال هایی را تهیه کنید که از کمپرسور هایی که با  مبرد های غیر آلاینده کار می کنند استفاده کرد.

 منبع : یخچال پرده هوا البرز برودت

seoupdate بازدید : 32 چهارشنبه 20 بهمن 1400 نظرات (0)

مشخصات سردخانه جسد البرز برودت


ابتدا از بدنه آن ها شروع می کنیم. بدنه سردخانه های جسد معمولا از دو مدل گالوانیزه با رنگ کوره ای یا استیل ضد زنگ استفاده می شود. در مدل های دارای بدنه ی گالوانیزه، از یک پوشش رنگ حرارت دیده و لیزری استفاده می شوند که ویژگی آن مقاوم بودن آن در برابر ضربه و خوردگی است. 


کشو های سردخانه جسد و همچنین بلانکارد باید از جنس استیل ساخته شده باشند تا راحت تر بتوان آن را شست و شو کرد. همچنین از یک کف شو نیز استفاده می شود که می تواند تمام آب باقی مانده در کابین را به بیرون هدایت کند. 


سردخانه های جسد عملکرد بسیار مشابه ای با یخچال ها دارند مثلا کندانسور آن ها مانند یخچال ها از نوع هرماتیک می باشند. این کندانسور ها دارای خنک کننده و فن می باشند که هوای خنک را به داخل کابین هدایت می کنند. همچنین این سردخانه ها از ترموستات نیز برای تنظیم دما استفاده می کنند. 


درب های سردخانه جسد باید دارای قفل های محکم و با کیفیتی باشند زیرا این مسئله از لحاظ امنیتی بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. همچنین بلانکارد های آن ها باید دارای کاملا روان باشد و همچنین سبک بوده و قابلیت جدا شدن و جابه جایی را نیز داشته باشد. جنس بلانکارد ها از استیل ضد زنگ است.

seoupdate بازدید : 32 دوشنبه 11 بهمن 1400 نظرات (0)

فریزر خوابیده خانگی البرز برودت

این فریزر ها با گنجایش 260 لیتر و300 لیتر و در دو مدل  به شکل تک درب و دو درب تولید می گردند که به علت کمبود فضا در یخچال فریزر های خانگی همیشه لازم یک فریزر صندوقی خانگی نیز در منزل داشته باشیم تا از فاسد نشدن مواد غذایی خود اطمینان حاصل کنیم.

فریزر صندوقی خانگی
ابعاد ۶۰×۸۳×۱۱۰ سانتیمتر
درجه مصرف انرژی A
نوع ترموستات مکانیکی
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع گاز مبرد ۴۰۴
سیستم یخ زدای خودکار
قدرت موتور 1/3 اسب بخار
لیتراژ ۲۶۰ لیتر
seoupdate بازدید : 28 چهارشنبه 06 بهمن 1400 نظرات (0)

انواع دستگاه بستنی ساز البرز برودت

بستنی ساز


همانطور که پیش تر هم گفتیم دستگاه های بستنی سازی انواع مختلف دارند و هر یک طرز کار خاص خود را دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 

بستنی ساز یخ و نمکی

این نوع بستنی ساز ها مدل های قدیمی و سنتی هستند و مکانیزم بسیار ساده ای دارند. این دستگاه فقط از یک سطل و یک دسته در بالای آن دسته شده است. برای آب شدن یخی که درون دستگاه ریخته اید باید مقداری نمک به آن اضافه کنید به همین دلیل به این بستنی سازها بستنی سازی یخ و نمکی گفته می شود. همچنین با استفاده از دسته بالای سطل می توانید بستنی را مخلوط کنید و چون شما دارید این کار را انجام می دهید نوع بافت بستنی کاملا در اختیار شما خواهد بود که این یک مزیت حساب می شود. از معایب این مدل بستنی ساز ها می توان به طولانی بودن مدت زمان آماده سازی بستنی و دشوار بودن کار با آن ها است. 

بستنی ساز برقی

در این مدل همه چیز کاملا برخلاف مدل یخ و نمکی است. در این مدل دیگر خبری از نمک نیست. همچنین دیگر نیاز نیست که شما خود بستنی را هم بزنید. فقط کافی است که ظرف بستنی را از چند روز قبل در داخل فریزر گذاشته و هر موقع که خواستید بستنی درست  کنید ظرف را بیرون آورده و مواد بستنی را وارد ظرف بکنید و دستگاه را روشن بکنید و بعد از چندین دقیقه بستنی دلخواه خود را تحویل بگیرید. حتی بعضی از آن ها چندین ظرف دارد که می توانید در فریزر گذاشته و هر وقت که خواستید بستنی درست کنید از آن ها استفاده کنید. 

پس اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم مزایای این مدل از بستنی ساز ها آسان بودن کار با آن ها و همچنین آماده شدن بستنی در مدت زمان کمتری نسبت به مدل های دیگر است. ولی این دستگاه یک عیب هم دارد آن هم دخالت نداشتن شما در تولید بستنی است. چون ممکن است بافتی که دستگاه برای بستنی شما درست کرده است مورد تایید شما نباشد. 

seoupdate بازدید : 48 چهارشنبه 06 بهمن 1400 نظرات (0)

پرستار کودک در منزل

پرستار کودک

پرستار فرزند شما فردی است که بچه شما بیشتر طول روزش را با او میگذراند و این طبیعی است که از او الگو برداری میکند و مهم تر از همه این است که رشد جسمی و فکری و روحی کودک توسط پرستار انجام میشود و در نتیجه این مهم است که این موارد چگونه انجام شود.

شخصی که شما استخدام میکنید باید از هر نظر دارای شرایط مناسب و خوب باشد و توانایی تربیت و آموزش صحیح فرزند شما را داشته باشد و به همین علت پیشنهاد میکنیم برای استخدام چنین پرستارانی دقت بالایی به خرج دهید ، سابقه کاری پرستار را مطالعه کنید و با پرستار کاملا آشنا شوید.

اگر از مرکز پرستاری چتر فیروزه ای چنین خدماتی دریافت کنید ، از مزایا و خدمات زیر هم بهره مند میشوید :

  • در صورتی که شما به تجهیزات پزشکی ، مانند ونتیلاتور ، اکسیژن ساز ، تخت بیمارستانی و … نیاز نیاز داشته باشید ، شرکت خدمات پرستاری چتر فیروزه ای با همکاری شرکت جهان پخش آرام ، قادر به تهیه این تجهیزات خواهد بود.
  • در صورتی که شما به خدماتی مانند: فیزیوتراپی در منزل ، درمان زخم ، آزمایش و نمونه گیری در منزل ، ویزیت پزشک در منزل و … نیاز داشته باشید ، شرکت خدمات پرستاری چتر فیروزه ای در قادر به ارائه خدمات به شما خواهد بود.
  • در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکل در خصوص خدمات ، شرکت خدمات پرستاری چتر فیروزه ای با در صورت امکان ، آن را پیگیری خواهد کرد. همچنین شرکت خدمات پرستاری ما پیش ز اعزام پرستار و مراقب ، مدراکی بعنوان ضمانت و ۳۰ میلیون تومان سفته از پرستار یا مراقب دریافت خواهد کرد.

استخدام پرستار کودک در منزل امری سخت و دشوار و همچنین نیاز به دقت و وقت کافی است زیرا امروزه شاید کمتر بتوان پرستارانی واقعا دلسوز و مهربان برای فرزندان پیدا کرد اما ما این تضمین را به شما میدهیم که ما دارای بهترین و مناسب ترین و همچنین کاربلد ترین پرستاران کودک هستیم که آماده خدمت رسانی به بهترین شکل هستند.

https://chatre-firoozei.ir/post/2/خدمات-کودک

seoupdate بازدید : 32 دوشنبه 04 بهمن 1400 نظرات (0)

شیر سردکن فروشگاهی البرز برودت

شیر سردکن


معمولا از این نوع شیر سرد کن ها در لبنیاتی ها یا فروشگاه های پخش شیر استفاده می شود. این شیر سردکن ها معمولا ابعاد کوچک تری نسبت به شیرسرد کن های صنعتی دارند و در انواع مختلف 100، 200،300،400 و 500 لیتری تولید می شوند. شیر سرد کن های فروشگاهی مطابق با استاندارد های بهداشتی و یا استفاده از استیل استنلس مخصوص نگهداری شیر تولید شده و می تواند شیر خام را تا 4 روز نگهداری کند البته که نگهداری شیر خام بیشتر از 72 ساعت معمول نمی باشد . این شیر سرد کن ها با جوش آرگون منتاژ می شوند و موتور های استفاده شده در آن ها ساخت کشور هند یا تایلند می باشند. در این دستگاه مانند شیر سرد کن های صنعتی و دامداری برای جلوگیری از فاسد شدن، شیر به طور مداوم در حال گردش می باشد و همچنین بعد شیر بعد از ورود به دستگاه سریعا شروع به خنک شدن می کند و از دمای فاسد شدن در کمتر از نیم ساعت خارج می شود. برای خروج شیر از این دستگاه ها نیز شیر های مخصوصی برای آن تعبیه شده است که کار با آن ها بسیار راحت می باشد. در مورد ظاهر دستگاه نیز باید بگویم که از استیل خاصی در آن استفاده شده که هم زیبا بوده و هم بهداشتی است. 

seoupdate بازدید : 28 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

نکاتی در هنگام خرید یخچال ایستاده فروشگاهی

خرید یخچال ایستاده

در ادامه این مطلب از سایت البرز برودت به بیان چند نکته مهم درباره ی خرید یخچال ایستاده می پردازیم تا در هنگام خرید اشتباه نکنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. 

کمپرسور

 یخچال ها دو نوع کمپرسور دارند. کمپرسور بالا و کمپرسور پایین. شاید از خود بپرسید کمپرسور چیست. کمپرسور موتوری است  که باعث خنک نگهداشتن می باشد. یخچال های با کمپرسور بالا قیمت بیشتری دارند ولی در عوض عمر بیشتری هم دارند و بهتر کار می کنند. یخچال های با کمپرسور بالا گرمایی که موتور یخچال ایجاد می کند را به طرف بالا یعنی سقف یخچال می فرستند که این باعث می شود یخچال خنک تر بماند. یخچال های با کمپرسور پایین دقیقا مشخصاتی بر عکس دارند. این یخچال ها قیمت پایین تری دارند ولی به دلیل پخش کردن گرمای موتور به اطراف یخچال باعث کاهش عمر یخچال می شوند. 

برچسب انرژی

 برچسب انرژی نیز یکی دیگر از نکات مهم دیگر در هنگام خرید یخچال است. برچسب های انرژی به شما نشان می دهند که میزان مصرف برق این یخچال چگونه است. یخچال هایی که دارای برچسب انرژی A  هستند بسیار بهینه هستند و مصرف برق بسیار پایینی دارند.

جابه جایی

 جابه جایی یکی دیگر از نکات مهم است که معمولا همه ی ما با آن مشکل داریم. خب همانطور که می دانید یخچال وسیله ای بزرگ است و جابه جایی آن بسیار سخت است حتی اگر مغازه ی شما اجاره ای باشد و شاید مجبور شوید که جابه جا شوید این نکته خیلی برای شما مهم است. تولید کنندگان این محصولات یخچال هایی را تولید کرده اند که در زیر پایه های آن ها چرخ هایی نصب شده است که بتواند در جابه جایی به شما کمک کند. درواقع با استفاده از این چرخ ها می توانید به راحتی یخچال خود را جا به جا کنید. پس اگر بحث جابه جایی برای شما مهم است حتما در هنگام خرید توجه کنید که یخچال شما دارای چرخ باشد.

https://alborzboroodat.ir/post/1/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

seoupdate بازدید : 27 دوشنبه 20 دی 1400 نظرات (0)

خرید یخچال پرده هوا از البرز برودت

یخچال پرده هوا


ابتدا باید از موتور خانه خود مطمئن باشید. باید قطعاتی که در موتور خانه استفاده کرده اید جنس خوبی داشته باشند و همینطور فضای موتور خانه باید شرایط قابل قبولی داشته باشد و همینطور نوع قطعات و تجهیزات به کار رفته باید مناسب با نوع مصرف سیستم نوع اواپراتور و شرایط محیط باشد. درمورد یخچال هم باید به این نکته توجه کنید که دما در تمام نقاط یخچال باید ثابت باشد وگرنه ایرادی در یخچال وجود دارد. 

نحوه کار یخچال های پرده هوا

نحوه کار یخچال های پرده هوای بدون درب ( یخچال های پرده هوای فروشگاهی ) دارای مکانیزمی بسیار هوشمند است که همین امر باعث شده دایرکنندگان فروشگاه های زنجیره ای از این مدل بسیار استفاده کنند. 

این دسته از یخچال ها به وسیله ی منافذ زیر طبقات لایه ای از هوا را در مقابل فضای بیرونی ایجاد کرده و دمای درون یخچال در کمتر از 1 دقیقه به میزان استاندارد می رسد و از مواد درون خود به خوبی محافظت می کند. 

با گذشت زمان، دما تثبیت شده و مانع قفل انرژی می شود و باعث گردش مکرر و مداوم هوای سرد در یخچال شده در نتیجه هوای داخل آن همیشه مناسب و مطبوع باقی می ماند.

https://alborzboroodat.ir/post/10/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7

seoupdate بازدید : 50 دوشنبه 13 دی 1400 نظرات (0)

نکات مهم در هنگام خرید سردخانه جسد

سردخانه جسد

شما باید در هنگام خرید سردخانه جسد به نکات زیر توجه کنید که در ادامه به آن می پردازیم. 

عایق بندی صحیح 

عایق بندی در سردخانه های جسد بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا این مهم بر عوامل زیادی تاثیر می گذارد. مهم ترین دلیلش این است که با عایق بندی صحیح محصول مصرف آن به شدت کاهش می یابد یعنی هوای سرد تولید شده توط کمپرسور ها درون سردخانه محفوظ می مانند و کمپرسور های اتوماتیک این را تشخیص می دهند و به حالت اتومات در می آیند و این در کاهش مصرف بسیار تاثیر دارد. 

قابلیت شست و شو 

باید در هنگام خرید حتما به این نکته توجه کنید که محصول مورد نظر قابل شست و شو می باشد یا خیر. معمولا سردخانه هایی که بدنه ی آن ها از جنس استیل بوده قابل شست و شو هستند. 

قابلیت جداسازی برانکارد 

حتما به این نکته نیز توجه کنید که برانکارد داخل سردخانه قابلیت جداسازی دارد یا خیر. با داشتن این قابلیت انتقال جسد از بیرون سردخانه به داخل و برعکس بسیار راحت می شود و همچنین شما می توانید برانکارد را راحت تر و بهتر ضد عفونی کنید در نتیجه این نکته نیز بسیار مهم  و کاربردی می باشد. 

تعداد کابین ها

تعداد کابین های این سردخانه ها که البته به آن ها طبقه نیز می باشد بسیار متفاوت و متنوع می باشند که شما بسته به نیازتان و فضایی که در اختیار دارید می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید. این سردخانه ها در مدل های 1، 2، 3، 4، 6 و 9 طبقه تولید می شوند. 

منبع : سردخانه جسد البرز برودت

seoupdate بازدید : 35 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)

مشخصات فنی فریزر صندوقی مدل EFI4493

ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) 146.5*68*82.5
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) 134*53.5*65.6
حجم خالص (لیتر) 303
حجم ناخالص (لیتر) 417
رنج دمایی 10-~24-
نوع شیشه LOW E تک لایه
نوع گاز مبرد R134a
جنس بدنه خارجی ورق روغنی با پوشش رنگ استاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 300
مصرف انرژی (kW/24h) 3.79
گنجایش بارگیری برای کانتینر 20 فوت 18
گنجایش بارگیری برای کانتینر 40 فوت 48
تعداد طبقات/ظروف 6
سایر مشخصات فنی دارای ترمومتر مکانیکی، ترموستات قابل تنظیم ،  قابلیت تخلیه آب برفک
سیستم روشنایی LED داخل کابین
جنس بدنه داخلی ورق گالوانیزه خود رنگ و مقاوم به ضربه
قابلیت ها دارای قفل درب ، کمپرسور Embraco
seoupdate بازدید : 30 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)

جنس شیرآلات ساختمانی نیکیسان کالا

شیرآلات ساختمانی

جنس شیرآلات مهمترین نکته در زمان خرید شیرآلات است؛ چراکه علاوه بر دوام به طور مستقیم با سلامت کاربران نیز ارتباط

دارد. شیرآلات بهداشتی می تواند از جنس استیل، سرب خشک، پلاستیک و یا آلیاژ برنج باشد:

ماده اولیه استیل ضد زنگ با اینکه بسیار باکیفیت و بادوام است اما از نظر اقتصادی به صرفه نیست و قیمت بسیار بالایی دارد.

 

سرب خشک ماده ای بسیار مضر برای سلامتی است و میزان آن در بخش هایی از شیرآلات که با آب در تماس مستقیم است

نباید بیش از ۲.۵ درصد باشد. بهتر است به کل دور این نوع شیرآلات را خط بکشید.

شیرآلات پلاستیکی قیمت ارزانی دارد امّا کیفیت آن بسیار پایین است و با گذشت زمان در اثر سرد و گرم شدن ترک برمی دارد و می شکند.

آلیاژ شمش برنج استاندارد بهترین ماده اولیه برای تولید شیرآلات بهداشتی است؛ قیمت مناسب و کیفیت بالایی

دارد. علاوه بر این برای سلامتی مصرف کنندگان خطری ایجاد نمی کند. بهترین شمش برنج باید ۵۸ تا ۶۰% مس، زیر ۲.۵%

سرب و حدود ۳۸% روی داشته باشد و مقداری ناخالصی که اجتناب ناپذیر است.

 

ساختار و مکانیزم شیرآلات اهرمی با مدل های کلاسیک متفاوت است. در شیرآلات اهرمی، قطعه ای به نام کارتریج، جایگزین

دو عدد مغزی در شیرهای کلاسیک شده است. کارتریج شیرآلات دارای دو سطح سرامیکی صیقلی است که بر روی هم آب

بندی شده اند. با حرکت دادن دسته اهرمی شیر توسط کاربران، سرامیک های کارتریج در راستای افقی بر روی یکدیگر

می لغزند و مجراهای خروجی آب در سطح سرامیک ها باز و بسته می شوند.

https://nikisankala.com/category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C

 

seoupdate بازدید : 40 دوشنبه 22 آذر 1400 نظرات (0)

دربیران تولید کننده انواع درب ضد سرقت با کیفیت بالا


درب ضد سرقت

درب ضد سرقت از جمله مهم ترین عناصر ایجاد کننده امنیت برای هر ساختمانی می باشد. استفاده از در ضد سرقت باکیفیت یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین روش های امنیتی است که امروزه مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. خرید درب ضد سرقت اصل یکی از بیشترین درخواست های مشتریان برای تهیه انواع درب ساختمانی می باشد. ما در دربیران سعی داریم باکیفیت ترین درب ها را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه داریم.

دربیران در عرصه تولید انواع درب ساختمانی در کاربری های مختلف اداری، مسکونی و تجاری فعالیت دارد. از جمله درب های تولید شده در دربیران می توان به این موارد اشاره نمود: درب های داخلی( HDF و MDF و درب ملامینه)، درب کمدی ( درب ملامینه،MDF , HDF )، درب ضد سرقت، درب های سه لایی ( سه لایی گابن و سه لایی راش ) و نیز درب های لابی در ابعاد و طرح های متنوع و جدید از جمله (CNC وطرح های برجسته ) بنا به در خواست مشتریان. در راستای نیاز مشتریان اقدام به تولید مشابه  تایوان که این درب ها باتوجه به تنوع روز وهمچنین سیستم ضد سرقت آنتی تف (ضد دیلم) می باشد و دستگیره جدیدی که در بازار ایران وجود ندارد و مختص به این گروه می باشد کرده است. دربیران قدیمی ترین و معتبرترین تولید کننده و مرکز فروش انواع درب ضدسرقت در ایران می باشد. برای ثبت سفارش خرید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

seoupdate بازدید : 42 یکشنبه 21 آذر 1400 نظرات (0)

یخچال پرده هوا موتور سرخود یخچال مارکت

یخچال پرده هوا

در یخچال روباز فروشگاهی موتور سرخود موتور در داخل یا پشت یخچال قرار می گیرد اندازه وسایز این یخچال ها کوچک می باشد واگر شما خواهان یخچال پرده هوا هستید اما باباکمبود مکان مواجه هستید می توانید از نوع یخچال پرده هوا استفاده کنید که دارای ویژگی های مثبت ومنفی می باشد، ویژگی متبتی که این یخچال داردکم مصرف وبهینه بودن آن وبه دلیل وجود کمپرسور وکندانسورفضایی از یخچال را اشغال کرده واین عیب این محصول است.

مشخصات یخچال

  • جنس دنه داخلی و خارجی از ورق گالوانیزه با رنگ پودری الکترو استاتیک

  • عایق بندی فوم پلی یورتان بایر آلمان دانسیته ۴۰kg/m3

  • مجهز به ضربه گیر PVC برروی بدنه

  • قالبلیت ساخت در مدلهای ۲۰۰سانتی متری و ۳۰۰ سانتی متری موتور بالا وپایین 

  • دارنده ی  روشنایی از نوع SMD/LED سفید

  • دارای کاور شب دستی برای حفظ سرما

  • مجهز به شیشه های سه جداره در اطراف یخچال

  • قابلیت تنظیم طبقات

  • قابلیت نصب جداکننده مشی همراه روکش PVC

  • سرعت بخشیدن به خرید مشتری ها

seoupdate بازدید : 40 چهارشنبه 17 آذر 1400 نظرات (0)

سردخانه جسد چیست؟

سردخانه جسد


همانطور که از نامش پیداست نوعی سردخانه می باشد که برای نگهداری اموات برای مدتی معین طراحی و تولید می شوند. سردخانه های جسد نیز همانند سایر سردخانه ها دارای سیستم سرما ساز بوده و با برق کار می کند و گاز های خنک کننده درون موتور سرما ساز باعث کاهش دمای سردخانه تا منفی 20 درجه سانتی گراد می شود، بدین ترتیب می توان جسد را تا چندین روز و یا حتی چندین ماه درون آن نگهداری نمود.


در چه مکان هایی از سردخانه جسد استفاده می شود؟
حال که دانستیم سردخانه جسد چیست ، به موضوع مکان میپردازیم.حتما تاکنون نمونه هایی از سردخانه های جسد را در بیمارستان و یا مراکز پزشکی قانونی دیده اید، این سردخانه ها دقیقا همان هایی هستند که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم . اما جالب است بدانید که امروزه سردخانه های تک کابین و 2 کابین نیز در بازار تولید شده اند که برای استفاده در کلینیک ها و مراکز بهداشتی روستایی و… بسیار مناسب می باشند زیرا در اکثر مناطق روستایی دسترسی راحت و سریع به بیمارستان، آمبولانس های مجهز به سردخانه و مراکز اورژانس در دسترس نیست و افراد مجبور خواهند شد تا جسد را تا رسیدن عوامل پزشکی قانونی درون سردخانه نگهداری کنند.
البته سردخانه ها دارای نمونه های مختلفی هستند که هر کدام برای مقاصد خاصی تولید می شوند ، بنابراین علاوه بر سردخانه جسد، سردخانه میوه و سردخانه گوشت نیز وجود دارد که برای نگهداری میوه ها و گوشت های یخ زده از آنها استفاده می شود که خریدار این سردخانه ها نیز رستوران ها و کارخانه های فرآوری محصولات گوشتی می باشد. نقطه تمرکز ما را در این مقاله سردخانه جسد خواهد بود.

منبع : سردخانه جسد یخچال مارکت

seoupdate بازدید : 34 یکشنبه 14 آذر 1400 نظرات (0)

بستنی ساز صنعتی

دستگاه بستنی ساز رومیزی براس یخچال مارکت

گنجایش تقریبی مخزن

گاز فریون

6 لیتر

R 134 a

توان

460(w)

عرض

26 سانتی متر

عمق

57 سانتی متر

ارتفاع

72 سانتی متر

وزن خالص

50 کیلوگرم

وزن ناخالص

55 کیلوگرم

seoupdate بازدید : 48 دوشنبه 01 آذر 1400 نظرات (0)

یخچال ایستاده یخچال مارکت

یخچال مارکت

مشخصات  فنی یخچال ایستاده 
ابعاد بستگی به تعداد درب 
جنس بدنه بیرونی گالوانیزه
جنس بدنه داخلی گالوانیزه
جنس درب شیشه دوجداره
عایق  تزریق فوم
تاج دارد
روشنایی LED دارد
قدرت موتور بستگی به ابعاد 
seoupdate بازدید : 47 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)

یخچال پرده هوا چیست؟

یخچال پرده هوا


صنایع برودتی یخچال مارکت تولید کننده انواع یخچال صنعتی در ابعاد های گوناگون می باشد یکی از تولیدات مهم وفوق العاده ی این مجموعه انواع یخچال پرده هوا است که به نام های یخچال متری و یخچال بدون درب نیز معروف وشناخته می شوند. این یخچال پرده هوا بدون درب دارای گنجایش فوق العاده ای می باشد که ویژگی ها وکارآمد های بساری دارد که در این صفحه به آن می پردازیم.

یکی از ضروری ترین تجهیزات در فروشگاه های بزرگ وکوچک داشتن یخچال فروشگاهی می باشد، برای نگهداری انواع محصولات غذایی وخوراکی، انواع نوشیدنی، پروتئینی، سوسیس، کالباس، مرغ، گوشت، انواع لبنیات، سوپرمارکتی، هایپرمارکتی وهمینطور فروشگاه های زنجیره ای نیازمتد به یخچال وفریزر فروشگاهی هستند. با توجه به اینک هدف هر سرمایه گذاری در فروشگاه ها رسیدن به سودهی بالا می باشد انتخاب یک یخچال به غلط موجب هدر رفتن انرژی و هزینه های غیر ضروری می شود. یخچال ایستاده پرده هوا جایگزین بسیار مناسبی برای  انواع یخچال ایستاده است.

seoupdate بازدید : 47 پنجشنبه 20 آبان 1400 نظرات (0)

آشنایی با سردخانه تک کابین یخچال مارکت

سردخانه تک کابین

مشخصات فنی سردخانه جسد تک کابین

جنس بدنه تمام استیل
جنس کشو تمام استیل
عایقط تزریق فوم
تعداد طبقات  یک طبقه با کشوی متحرک
جوشکاری آرگون
پایه چرخ دار   دارد 
قدرت موتور 1/5 اسب

yakhchalmarket.ir/category/سردخانه-جسد

seoupdate بازدید : 43 چهارشنبه 19 آبان 1400 نظرات (0)

لیست قیمت و فروش انواع یخچال و فریزر

لیست قیمت فریزر صندوقی یخچال مارکت
فریزر خانگی تک درب 7,000,000 تومان
فریزر خانگی دو درب 7,200,000 تومان
فریزر 400 لیتر 8,000,000 تومان
فریزر 500 لیتر 8,400,000 تومان
فریزر 650 لیتر 9,100,000 تومان
فریزر استیل چهار درب 17,200,000 تومان
فریزر استیل شش درب 19,000,000 تومان
فریزر خشک کن چهار درب 21,000,000 تومان
فریزر خشک کن شش درب 23,000,000 تومان
seoupdate بازدید : 36 یکشنبه 16 آبان 1400 نظرات (0)

فریزر صندوقی

لیست قیمت انواع فریزر صندوقی صنایع برودتی یخچال مارکت
فریزر خانگی تک درب 7,000,000 تومان
فریزر خانگی دو درب 7,200,000 تومان
فریزر 400 لیتر 8,000,000 تومان
فریزر 500 لیتر 8,400,000 تومان
فریزر 650 لیتر 9,100,000 تومان
فریزر استیل چهار درب 17,200,000 تومان
فریزر استیل شش درب 19,000,000 تومان
فریزر خشک کن چهار درب 21,000,000 تومان
فریزر خشک کن شش درب 23,000,000 تومان
seoupdate بازدید : 28 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

دستگاه بستنی ساز ایستاده

 

 

ابعاد 165 * 93 * 75 سانتی متر
برق سه فاز
آمپر 10 آمپر
تولید بستنی 700 عدد بستنی 75 گرمی در ساعت
توان کمپرسور اصلی 3 اسب بخار
توان کمپرسور نگهدار 1/6 اسب بخار
توان موتور همزن 3 اسب بخار
گنجایش مخزن  25 + 25 کیلو گرم
کندانسور هوایی
بدنه استیل
وزن 320 kg
seoupdate بازدید : 34 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)
آبسردکن استیل صنایع برودتی زئوس



آبسردکن ها تجهیزاتی هستند که آب خنک مورد نیاز منزل ، محیط های اداری و تجاری ، مکان های عمومی ، رستوران ها و هتل ها و سایر مکان ها را فراهم می کنند. استفاده از آبسردکن ها در مواقعی که دمای هوا بسیار بالاست مانند اواسط تابستان ضروری می باشد. این تجهیزات در انواع و ابعاد مختلف تولید و در بازار به فروش می رسند
آبسردکن های صنعتی معمولا با بدنه استیل ساخته می شوند و در مکان های عمومی مانند معابر و مساجد و ادارات کاربرد دارند.
آبسردکن های فانتزی نوع دیگری از آبسردکن ها هستند که با بدنه پلاستیکی ساخته شده و معمولا در منازل ، ، محیط های اداری و فروشگاه ها کاربرد دارند.
آبسردکن ها را بر مبنای نحوه تامین آب می توان به آبسردکن های مخزن دار و قابل اتصال به لوله کشی مستقیم آب شهری تقسیم بندی کرد.
این دستگاه ها از لحاظ تولید آب با دمای مختلف به دستگاه های دومنظوره و سه منظوره تقسیم می شوند. آبسردکن های دومنظوره قابلیت تولید آب سرد و گرم و آبسردکن های سه منظوره قابلیت تولید آب سرد و گرم و ولرم را دارند.
آبسردکن های آنی نوع خاصی از آبسردکن های متصل به آب شهری هستند که به صورت لحظه ای قادر هستند آب شهری را خنک و سرد کنند.
آبسردکن ها از لحاظ تعداد شیر به آبسردکن های 2 شیر ، 3 شیر و 4 شیر تقسیم می شوند. این آبسردکن ها که معمولا به صورت تمام استیل هستند بیشتر در محیط های صنعتی و پیاده روها کاربرد دارند.
در ساخت بخش های داخلی آبسردکن های استاندارد برای جلوگیری از زنگ زدگی معمولا از مخزن استیل استفاده می شود.
 
استفاده از مخزن استیل عموما در تمامی آبسردکن های کاربرد دارد با این تفاوت که برخی از آنها از استیل نگیر استفاده مینمایند و برخی از آبسردکن ها از استیل های بی کیفیت تر استفاده مینمایند.

https://zeusboroodat.com/product/73/%D8%A2%D8%A8%D8%B3%D8%B1%D8%AF%DA%A9%D9%86-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%DB%8C
seoupdate بازدید : 31 چهارشنبه 14 مهر 1400 نظرات (0)

ارسال هوایی وسایل منزل به استانبول

ارسال بار هوایی به استانبول


شرکت باربری فردین تجارت با سابقه طولانی و درخشان در زمینه فریت بار به استانبول آماده ارسال وسایل شما به استانبول به صورت هوایی میباشد که این نوع خدمات ما از نظر اقتصادی بسیار برای شما به صرفه است.

همچنین در صورت درخواست و رزرو وقت از طرف شما برای امر بسته بندی وسایل منزل ، همکاران مجرب ما همراه با تجهیزات بسته بندی در زمان تعیین شده در محل مورد نظر حضور پیدا میکنند و تمامی وسایل منزل شما برای ارسال به استانبول یا ارسال بار به شهر های دیگر مثل ارسال بار به آنکارا آماده میشوند.

سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل می شود و با بهترین نرخ حمل بار به استانبول فرستاده میشود. تجربه سخت ارسال لوازم منزل به اروپارا به ما سپرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

با باربری فردین تجارت بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار و مناسب ترین نرخ ارسال بار هوایی به استانبول صادر میگردد و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار هم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و با دستی باز و خیالی راحت بسوی استانبول پرواز خواهید کرد.

https://fardintejarat.ir/post/5/باربری-استانبول

seoupdate بازدید : 26 دوشنبه 12 مهر 1400 نظرات (0)

توصیه های مهم در انتخاب یک یخچال پرده هوای مناسب




بسیاری از دوستان که می خواهند یخچال پرده هوا از سایت ما خریداری نمایند همواره سؤالاتی قبل از خرید می پرسند که ما با جمع آوری جواب ها، نکاتی که باید در هنگام انتخاب مدل یخچال پرده هوا مد نظر داشته باشید در ادامه همه ی این توصیه ها را برای آگاهی بیشتر شما توضیح می دهیم.

  • در زمان خرید یخچال های رو باز فروشگاهی، اولین چیزی که باید مد نظر داشته باشید قابلیت جابجایی یخچال می باشد، چرا که ممکن است بعد از مدتی تغییر دکوراسیون دهید و یخچال را جابجا نمایید، به همین خاطر به پایه های یخچال نگاه کنید که ثابت است یا چرخ دار قفل شونده! 
  • بعد از بررسی ثابت بودن یا چرخ دار بودن، به استحکام پایه ها دقت نمایید که آیا مقاومت بالایی برای جابجایی خواهد داشت یا خیر؟
  • به جنس پوشش بدنه دقت نمایید که جنس آن استیل یا الکترواستاتیک باشد.
  • به عایق بودن و نوع آن دقت نمایید که جنس آن پلی یورتان باشد.
  • نوع گردش هوای سرد بین تمام نقاط و طبقات یخچال به صورت یکسان و دمای ثابت بر قرار باشد.
  • از یخچال های مدل روز که دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی و ترمومتر باشند و همچنین از قابلیت دادن برنامه به دستگاه پشتیبانی نماید.
  • دوست دار محیط زیست باشد و از کمپرسورهایی که با مبردهای غیر آلاینده فعالیت می کنند در ساخت ان استفاده شده باشد.
  • متناسب با موقعیت و فضای موجود فروشگاه، ابعاد یخچال را تعیین نمایید.
  • به رنگ بندی یخچال و ست کردن آن با فضای دکوراسیون و چیدمان فروشگاه در انتخاب رنگ دقت نمایید.
  • بررسی نوع سیستم روشنایی و عمر مفید آن ها و استغاده از لامپ های کم مصرف که اکثرا از نوع SMD می باشد.
  • با توجه به اهمیت روشن بودن در شب، از کاور شب سیستم شب برقی ریموت دار یا دستی فنری برخوردار باشد برای جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار تأثیرگذار می باشد.
  • همواره چک نمایید که در قطعات مصرفی یخچال از بهترین برندها استفاده شده باشد.
  • بررسی ابعاد یخچال که باید با توجه به فضای قابل دسترس در فروشگاه و مصرف انرژی در نظر گرفته شود.
  • بر اساس نوع تقاضا، یخچال مورد نظر دارای کاور شب برقی ریموت دار یا دستی فنری باشد.
  • بررسی شکل ظاهری مانند رنگ محصول که مطابق به چیدمان فروشگاه باشد.
  • بررسی برند قطعات مصرفی
  • بررسی طبقات یخچال که باید با توجه به محصول نگهداری شده انتخاب شود.
seoupdate بازدید : 50 چهارشنبه 07 مهر 1400 نظرات (0)

 پارتیشن شیشه ای طرح ایتالیایی آنیل چوب

پارتیشن شیشه ای

در پارتیشن طرح ایتالیایی ، قاب های اصلی نگهدارنده درب به صورت افقی و عمودی و فریم های جداگانه  دور تا دور شیشه ها به قاب های اصلی متصل میشوند.

برای ساخت این مدل از فریم های مخصوص استفاده میشود دارای رنگ های الکترواستاتیک و یا به صورت آنادایز عرضه میشوند.

نمای ظاهری : این نوع پارتیشن دارای قاب مجزا است و در هنگام بسته بودن درب فریم مخصوصی دور تا دور درب شیشه ای را پوشش می دهد و همین مسئله باعث می شود تا با عایق شدن بیشتر مواجه شویم. همچنین این مدل از به روز ترین مدل های پارتیشن اداری و خانگی شیشه ای است که فضای مدرنی ایجاد میکند.

پارتیشن شیشه ای طرح ایتالیایی
مساحت (متر مربع) قیمت
2-5 1.247
5-10 1.200
10-20 1.167
20-30 1.131
30-40 1.083
40 به بالا 1.020

  * قیمت بر حسب مترمربع می باشد.

  * قیمت (با احتساب شیشه، نصب، حمل، اتصالات و فریم بندی) می باشد.

  * قیمت به هزار تومان می باشد.

  * حمل به طبقات، به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

  * قیمت ها متغیر میباشند و نسبت به قیمت یراق و مواد مصرفی تغییر میکنند.

seoupdate بازدید : 25 سه شنبه 06 مهر 1400 نظرات (0)

شیر سرد کن ۱۰۰ لیتری تک مخزن صنایع برودتی زئوس




مشخصات فنی دستگاه شیرسردکن 100 لیتری
ابعاد  
لیتراژ 100
تعداد مخزن 1
قدرت موتور کلترون
برند موتور 1/2
فن خنک کننده دارد
جنس لوله  مسی
ترموستات دیجیتال
نوع شیر تخلیه قفلی کلاژ دار
seoupdate بازدید : 40 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (0)

تاپینگ بستنی صنایع برودتی زئوس

تاپینگ ترشی فانتزی
 

مشخصات فنی تاپینگ فانتزی
نام محصول تاپینگ فانتزی
جنس بدنه ورق رنگی
دامنه دمایی -22
روشنایی داخلی LED
نوع عایق بندی عایق تزریق فوم پلی یورتان
جنس شیشه سکوریت(نشکن)
دیزاین ظاهری لوگوCNC(برش لیزر)
چرخ دارد
قدرت موتور 1/2
برند موتور امبراکو
seoupdate بازدید : 40 چهارشنبه 31 شهریور 1400 نظرات (0)

نحوه راه اندازی فریزر صندوقی خوابیده
 

فریزر صندوقی خوابیده


در مرحله اول اگر دستگاهتان آکبند می باشد سعی کنید تا دو ساعت پس از جا به جایی یخچال را به برق نزیند. زیرا در حین جا به جایی روغن موتور و مواد خنک کننده داخل لوله های موتور تکان خورده و در صورت روشن کردن ممکن است موتور دچار مشکل شده و دچار سوختگی شود. پس قبل از روشن کردن دو یا سه ساعت فریزر خوابیده را به برق متصل نکنید تا روغن و مایعات درون موتور به جای خود برگردد.


در مرحله دوم سعی کنید فریزر را با فاصله چند سانتی متری از دیوار قرار دهید تا هوا به راحتی در پشت یخچال صنعتی در حرکت باشد.


برای روشن کردن و متصل کردن فریزر صندوقی تان به برق سعی کنید به جای سه راهی از محافظ برق استفاده نمایید.


پس از متصل کردن آن به برق اول صبر کنید تا تمام قسمت های یخچال خوابیده تان به خوبی خنک شود و پس از آن محصولات و مواد غذایی خود را داخل آن بچینید.


نکته حائز اهمیت این است که اگر پس از اتصال فریزر صنعتی به برق و قبل از چیدمان مواد غذایی در آن متوجه مشکل فنی در سیستم برودتی فریزر شوید به احتمال زیاد میتوانید آن را با یک دستگاه دیگر تعویض نمایید.


در غیر این صورت بعید است که بتوانید دستگاه خود را با یک دستگاه نو و اکبند دیگر تعویض نمایید.


در صورتی که پنل تنظیم دمای یخچال صنعتی شما دیجیتالی بود میتوانید در تابستان دمای آن را روی -20 و در زمیتان بر روی -18 تنظیم نمایید.

https://zeusboroodat.com/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

seoupdate بازدید : 50 سه شنبه 16 شهریور 1400 نظرات (0)

گچبری ساختمان هنر برتر

گچبری


گچبری ساختمان در معماری داخلی سابقه طولانی دارد و از زمان های گذشته تا به امروز برای زیبایی و جذابیت بیشتر سقف قسمت های مختلف منزل از گچبری استفاده می شود.

همانطور که میدانید در ایران هم شرکت های زیادی داریم که در زمینه ساخت و ساز ساختمان فعالیت دارند و اینکه افراد متخص زیاد پیمانکاران زیادی داریم که در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

در کنار این ها افراد متفرقه ای هم هستند که برای خودشان و فرزندان یا اطرافیانشان ساختمان میسازند تا در آنجا به راحتی و بدون حضور غریبه زندگی کنند.

تمامی افرادی که ساختمان میسازند ، بعد از اتمام تمامی مراحل ورسیدن به مرحله گچکاری و سفید کاری ، به مرحله نمای داخلی منزل میرسند.

گچبری ساختمان و نمونه‌های رایج آن مثل گچبری پیش ساخته به‌ خوبی خود را با سایر متریال‌های ساختمان‌سازی وفق داده است، طوری‌که می‌توانیم گچبری دستی و گچبری سنتی را نیز درکنار مدل‌های مدرن‌تر گچ بری هم ببینیم.

نمای داخلی منزل شامل سقف ، دیوار ها ، ستون ها و سایر موارد میشود که در ظاهر و زیبایی خانه نقش بسیاری دارد که بیش از 70% این افراد امروزه روی به استفاده از خدمات گچبری ساختمان آورده اند تا با این خدمات محیطی شیک و مجلل و زیبا داشته باشند.

یکی از علت‌های محبوبیت گچبری ساختمان برای تزئین و زیباسازی، فرم‌پذیری و چسبندگی این ماده است.

ما در مجموعه هنر برتر آماده ارائه خدمات این چنینی برای شما عزیزان در سر تا سر ایران هستیم.

https://honarebartar.com/

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 279
  • بازدید سال : 1,907
  • بازدید کلی : 7,609